Mä en jaksa enää sitä, että ku katon peiliin ja petyn, etten ookkaan sen näkönen, millanen haluaisin olla. Nykyään usein välttelenkin peiliin katsomista, koska se on vaan niin hirvittävä tunne. 

Yritän meikata itseäni kivan näköiseksi, en vain saa itseäni mitenkään paremman näköiseksi. Listaanpas tässä naamani ongelmat.

- Nenä. Yleisin "vika" kaikilla, mutta yleensä ihmiset valittaa hyppyrinenää - mä haluaisin semmoisen! Oma nenä on sivuprofiilista ihan suora ja muutenkin ihan vitun pitkä sillai alaspäin, hyi.
Itkin itseni eilen uneen, koska poikaystävä sanoi, että "Sulla on outo nenä.... Siis sillai kivalla tavalla!" Just joo.

- Silmät. Haluaisin isommat silmät ja silmälasit pois. Pärjään ilman laseja kuitenkin kohtuu hyvin, joten en käytä niitä usein. En koskaan ehdi kaupungille piilareita ostamaan..

- Pään muoto. Mun pää näyttää mun mielestä isokokoselta ja just siks ärsyttää noi pienet silmät. 

Oon vaan suoraan sanottuna niin saatanan ruma, että kun peiliin katsoo, niin yrjö lentää! 

 

Lisäksi haaveilen huulilävistyksestä + jälleen uusista korviksista. Oon jo monta vuotta halunnu huuleen joko snake bitesit, tai sit labret. Pitää ainakin vuosi vielä oottaa, että saisin, koska äiti.. Ja korviksia haluan lisää vain, koska tykkään kivusta. :P