Tää päivä oli niin ristiriitainen. Oon riehunu kaverin kanssa ihan kokoajan, mut kuitenkin sisällä musta on tuntunut niiin paskalta. Oon alkanu miettii mun syömisiä ja suunnitellu, että laihduttaisin.

Äsken söin suklaalevystä yli puolet ja nyt mun tekis mieli vaan oksentaa kaikki ulos. Tuntuu, että lihon jokaikisestä suupalasta, mitä ikinä syönkin, vaikka oikeestaan mun paino ei oo noussu kolmeen vuoteen mihinkään. Paha olo kasvaa varsinkin, kun ei voi oikeastaan kenellekkään kertoa ongelmiaan. Onhan mulla yksi niin täydellinen ystävä, jolle voin kertoa kaiken, mutta tuntuu välillä, että häiritten sitä vaan omilla murheillani, ettei sillä oo aikaa.

Tuntuu pahalta, kun en ees poikaystävälle voi kertoa kaikkea, koska se oikeastaan vaan nauraa myöhemmin mun murheille. Ei se tietenkään tahallaan ja kyllä se välittää, mutta tiiän, ettei se ees oikeestaan tajua, kuinka pahalta musta tuntuu.

Poikaystävä myös kerran kännissä sanoi, että Megan Fox on maailman hyvännäköisin nainen. Oon myös kuullut ennemmin sen suusta: "Mun mitta, että onko nainen hyvännäkönen, on tosi alhaalla. Siks sä oot mun mielestä hyvännäkönen"  ja kännissä tietenkin. Kattonkin nykyään vaan jonkun Megan Foxin kuvia ja kyselen iteltäni, miksen mä voi näyttää tolta.